Tuesday, November 27, 2007

starbucks ve teyzeler

starbucks mocha'da bir numara diyebilirim, gene gittim aldim her zamanki sahane tadi hissettim. ama hep kucugunden alin ve sade olsun. bi suru sos sayiyolar onlari atinca tadi kaciyor. hem de pahali oluyor. zaten basli basina pahali bir de o soslarla iyice cirkinlesiyor olay. sanirsam her biri 1.75 ytl civarinda. starbucks epeyce guzel tarz bir yer. calisan insanlar da nedense hep cok tatli nazik adamlar oluyor. ortamlari hep cok guzel dekorize edilmis oluyor. muzikleri rahatlatici keyifli.
bugun kahve alirken sirada benden once yasli teyzelerim vardi. guzel sakalasmalar gulmeceler eglenceler seyrettim ben de katildim, nedense konuskan yasli teyze ve amcalarla muhabbet etmek bariz cok keyifli oluyor. onlarla oturdum bir masaya epeyce gulduk cok sevimlilerdi. aysel teyze (teyzelerden biri ki hepsi 60 yas ustuydu) beni epeyce sevdi ki dur ben sana torunum resmini gostereyim dedi adi ipek'mis. beni onla tanistirmak istedi. ben sevmem ya da cekinirim boyle seylerden neyse sakayla gulmelerle gecistirdim. guzel de hatundu ama. neyse artik baska sefere ne diyeyim. onlarla fotografda cektirdik starbucks cekti asacaklarmis duvarlarina. boyle yasli 3 teyze ve yanlarinda yagiz bir delikanli, saclari uzunundan, kuvvetle muhtemel o bendirim efendim.
sonsoz: starbucks iyidir.

No comments: